Saturday, January 2, 2010

happy


*******************
Happy New Year!
*******************

2009 has been a rollercoaster. Finding my footing as a mom. Great ups, deep downs, but overall it has been a good year. A happy year.

I expect 2010 to bring more of the same. Challenges, happiness, great big grins and a couple of tears, too. If it's in any way up to me, 2010 will be another happy year. I hope yours will be, too!

I want to feel more, smoke less and be more creative. Anticipate less, do more! Those are my resolutions, in so many words :-D

The New Year has begun, and I say - bring it on!

1 comment:

  1. Dank je! Jij ook een heel goed 20-10 :).
    Volgens mij hangen meer voelen en minder roken samen, ik merk bij mezelf in ieder geval dat ik het gebruik als vluchtmechanisme voor mijn gevoel. En meer creatief zijn? Hellupie! Ik denk dat je streng voor jezelf bent. Want vergeleken met mij ben je al ongeveer 100 keer creatiever! Haha weet niet of je je wel met mij wilt vergelijken...
    Misschien moet je jezelf wel meer complimentjes geven ook!!! :)

    ReplyDelete

Thanks for letting me in on your thoughts!